Vedd fel velünk a kapcsolatot
Gyere be hozzánk
7624 Pécs, Őz utca 5.
Írj e-mailt
hello@pecsibabavar.hu
Keress telefonon
+36302218626
Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelést leadni?
Érdeklődésed vagy kölcsönzési igényed leadhatod telefonon, e-mail-ben vagy Facebook üzenetben. Minden megkeresésre 24 órán belül válaszolunk, és a készlet függvényében akár aznap átvehető a termék.
Mire van szükség a bérléshez?
A bérleti szerződés megkötéséhez szükséges okmányok: személyi igazolvány, lakcím kártya. A bérleti díjat készpénzben vagy bankkártyával tudod rendezni átvételkor.
Csak személyes átvétel lehetséges?
Szükség esetén postázom is a bérelni kívánt terméket, ekkor a postaköltség a bérlőt terheli és a kölcsönzési idő kezdete a postára adás napjával indul.
Minden termékre szükséges kauciót fizetni?
Bizonyos termékekre kaució megfizetése szükséges rendeléskor, melyet a termék megfelelő állapotában történő visszaszolgáltatásakor visszatérítünk.
Mi történik, ha meghibásodik a bérelt készülék?
Minden termékünkre garanciát vállalunk, rendeltetésszerű használat melletti meghibásodás esetén térítésmentesen cserekészüléket biztosítunk.
Mennyi a minimum bérlési idő?
Bizonyos termékek esetében 3 hónap, a hét vagy 3 nap is lehet, de a legtöbb termék esetében 1 hónap, amely tetszőlegesen hosszabbítható. Részletes tájékoztatás az adott termék oldalán található.
Hogyan történik a hosszabbítás?
Fordulónap előtt 2-3 nappal e-mailben küldök részletes információkat a hosszabbítás díjának átutalásához szükséges adatokkal, illetve előzetes egyeztetést követően készpénzben is van lehetőség a hosszabbítás díjának megfizetésére.
Mi történik, ha késve hozom vissza a terméket?
Mivel bérlési idő szempontjából minden megkezdett hónap teljes hónapnak számít, így késedelmi pótlékot nem számítunk fel, azonban esedékessé válik a következő havi bérleti díj, melyről tájékoztatást küldünk e-mailben. Azon termékek esetében, melyeknek napi bérleti díja van, a szerződésben meghatározott mértékű késedelmi díj kerül felszámításra.
Tisztított terméket kapok-e a bérlés kezdetekor?
Természetesen minden termékünket tisztítva, fertőtlenítve kapod.
Szükséges-e tisztítanom a terméket visszaküldés előtt?
A termékeket az átvételkori állapottal megegyező állapotban várjuk vissza, tisztán, sérülésektől megóvva. Ezután mi is tisztítjuk, fertőtlenítjük a készülékeket.
Hogyan történik a kaució visszafizetése?
A termék visszahozatalakor készpénzben.
Igény esetén meg tudom-e vásárolni a bérelt terméket?
Nincs lehetőség a termékek megvásárlására.
Szükséges-e időpontegyeztetés személyes átvétel esetén?
Igen, mivel nincs állandó nyitvatartási időnk, ezért telefonos egyeztetés szükséges az átvétel előtt. Személyes átvételre hétköznapokon 8.00 és 18.00 között van lehetőség. Termékátvétel indokolt esetben hétvégén is lehetséges.